מה רואים דרך חלון אטום?
חיפשתי ציורים ומצאתי חלון. זכרון מבית דיזנגוף.
פייסבוק הזכיר לי היום את הדבר היפה הזה.
ב-2012, מסגרת עבודתי בסטודיו תכלת באתי לחפש ציורי קיר שאולי נשארו ממה שהיה פעם בית דיזנגוף והפך ברבות השנים להיכל העצמאות.
הבניין עבר כל כך הרבה שינויים שלא ניתן היה למצוא מקטעי קיר מקוריים מהבית החד קומתי המקורי שמבנה בראשית ימי אחוזת בית.
ופתאום מכה על הקיר באיזו נקודה וחתיכת בטון לא צפויה נגלית. שובר שובר שובר.. מה זה יכול להיות?
מצאתי חלון קבור בקיר ולידו אבני פינה.
הממצא הפך למוצג קבע במוזיאון. חתיכה קטנה מהבית המקורי שנשמרה כמו קפסולה בתוך הקירות.


