הפוגה
שוב פעם... פרטים שאני נתקל בהם במהלך עבודה מתחברים לי איכשהו למציאות העכשווית
הדיבורים על הפוגה אפשרית הזכירו לי את הקריקטורות האלו מ 1948-1950
רגעים של שקט מדומה שאין בו באמת רגיעה או הפוגה.
הסגנון מאד לא אפייני לעבודות של שרגא ווייל
ובכל זאת הן צצו בתקיות תחת שמו בארכיון קיבוץ העוגן
שישובו כולם במהרה ובשלום


