Skip to main content

respite

שוב פעם... פרטים שאני נתקל בהם במהלך עבודה מתחברים לי איכשהו למציאות העכשווית

respite

הדיבורים על הפוגה אפשרית הזכירו לי את הקריקטורות האלו מ 1948-1950
רגעים של שקט מדומה שאין בו באמת רגיעה או הפוגה.
הסגנון מאד לא אפייני לעבודות של שרגא ווייל
ובכל זאת הן צצו בתקיות תחת שמו בארכיון קיבוץ העוגן

שישובו כולם במהרה ובשלום

ממ
מממ
מממממ